دانلود آهنگ علی هایپر به نام خاطرات خیلی عزیزه

دانلود آهنگ علی هایپر به نام خاطرات خیلی عزیزه

 دانلود آهنگ جدید علی هایپر به نام خاطرات خیلی عزیزه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

http://cvr.topseda.ir/1393/06/14/Ali%20Hyper%20-%20Khateret%20Kheyli%20Azize.jpg

دانلود آهنگ جدید علی هایپر به نام خاطرات خیلی عزیزه

——————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

  Ali Hyper – Khateret Kheyli Azize

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Ali Hyper – Khateret Kheyli Azize

——————————-

متن آهنگ علی هایپر به نام خاطرات خیلی عزیزه

———————————

دارم هواتو میدونم که تو هستی
توهم مثل من رو همه چشماتو بستی
بزار تو دستاتو توی دستای سردم
تو بهترین عشقی تو دنیا واسه قلبم
خاطرت خیلی عزیزه , میمونم با تو همیشه
واسه قلب عاشق من , کسی مثل.تو نمیشه
خاطرت خیلی عزیزه , با تو خوشبختی رسیده
دیدگه لحظه لحظه هامون , بوی زندگیرو میده
تورو توی اوج رویام به ترانه بردم
توی واژه های شعرم اسم تو رو آوردم
عشق تو برای من همیشه رویاییه
میدونی که لحظه هام کنار تو عالیه
اگه تو نباشی من از همه دنیا میبرم
واسه دیدن تو ثانیه هارو میشمرم
خاطرت خیلی عزیزه , میمونم با تو همیشه
واسه قلب عاشق من , کسی مثل.تو نمیشه
خاطرت خیلی عزیزه , با تو خوشبختی رسیده
دیدگه لحظه لحظه هامون , بوی زندگیرو میده

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 اسفند 1393برچسب:علی هایپر,دانلود آهنگ جدید, ] [ 21:39 ] [ Aოἶղ ℬƬЄƝ ]
[ ]